Na kaj paziti pri izdelavi WordPress spletne trgovine?

97
Wordpress spletna trgovina

Tudi spletno trgovino lahko, podobno kot običajno spletno stran, postavite na platformi WordPress. V ta namen boste potrebovali vtičnik WooCommerce in ustrezno grafično predlogo. Ker pa gre pri spletni trgovini za kar nekaj pomembnih razlik od običajne spletne strani, se bomo tokrat nekoliko bolj poglobili vanje.

Bistvo kvalitetne in dobro delujoče spletne trgovine je, da deluje hitro in je prijazna do uporabnika. Noben kupec si namreč ne želi nakupovati v spletni trgovini, ki deluje počasi ali pa ni uporabnikom prijazna. Saj veste, čim manj nepotrebnega klikanja, iskanja in zmede.

Uporabniška izkušnja in ustrezna grafična predloga

Pred nakupom grafične predloge se prepričajte, ali gre zares za takšno predlogo, ki bo vašim kupcem enostavna za uporabo, dovolj pregledna in kupec ne bo potreboval pretirano veliko časa do zaključka nakupa. Spletna trgovina mora delovati hitro in brezhibno, zato kakšni pretirani grafični elementi niso zaželeni.

Pred nakupom predloge prav tako preverite, ali je pripravljena na prevajanje v druge jezike. Sam vtičnik WooCommerce je na voljo tudi v 100 % prevodu v slovenski jezik, kar pa seveda ne velja za grafične predloge.

Nastavitve vtičnika Woocommerce

Zelo pomemben del postavljanja spletne trgovine na platformi WordPress je pravilna nastavitev vtičnika WooCommerce. Ker vsebuje kar nekaj zavihkov in potrebnih nastavitev, bo najbolje, da si na spletu ogledate pomoč za nastavitve. Te so zelo jasno razložene, kar nekaj primerov pa boste našli tudi v slovenskem jeziku.

Ne pozabite na nastavitve poštnine, popustov in davka. Prav tako (zelo pomembno) ne pozabite na integracijo davčne blagajne. Tudi pri nas boste našli nekaj ponudnikov davčnih blagajn, ki nudijo lastne rešitve za WooCommerce. Navadno boste morali na spletno stran naložiti njihovo orodje in ga ustrezno povezati z davčno blagajno.

Ureditev menijev in filtrov spletne trgovine

Zelo pomemben segment pri uporabi spletne trgovine za vaše kupce bo ustrezna hirearhija menija in filtrov same trgovine. Še posebej v primeru, da bo v vaši spletni trgovini moč nakupovati izdelke, ločene na spol, velikost, barve in podobno, boste potrebovali zelo pametno strukturo, ki ne bo pretirano zmedla vaših kupcev.

Vzemimo za primer spletno trgovino z oblačili in obutvijo. Nosilne kategorije bodo tako »Moški, ženske, otroci«, podkategorije pa hlače za moške, čevlji za otroke in podobno. Tako imenovane tage oziroma oznake pa uporabite v primeru, ko želite ločevati izdelke še po barvah, velikosti in drugo.

Izbira plačilnih instrumentov

Zelo pomemben del, ki odloča o tem, kako uspešna bo vaša spletna trgovina, je tudi nabor različnih opcij za plačilo. Če boste v svoji spletni trgovini denimo omogočali plačilo zgolj preko PayPal in denimo Valu Monete, boste ob pomemben del prometa, ki bi ga ustvarili kupci, ki ne uporabljajo teh dveh plačilnih poti.

Zakaj smo omenili ravno ta dva? Znano je, da se spletni trgovci občasno radi izognejo davčnim blagajnam in zapletom z njihovo integracijo, zato izberejo plačilne instrumente, za katere davčna blagajna ni potrebna. Ne storite te napake in raje namenite nekaj malega sredstev za davčno blagajno ter omogočite plačevanje s čim več plačilnimi sredstvi.

Vsekakor omogočite plačevanje z najbolj priljubljenimi bančnimi/kreditnimi karticami. Ne pozabite niti na plačilo preko klasične položnice in seveda na plačilo po povzetju.

Pa dobro prodajo želimo!