5 načinov za hujšanje doma

108
Pitje tekocin

Ko beseda nanese na odvečne kilograme in vprašanja, kako se jih znebiti, gredo misli najprej k shujševalnim dietam, fitnesu ali kakšni drugi vadbi. A za izgubo odvečnih kilogramov lahko poskrbite tudi doma. Potrebovali boste železno voljo, karakter in nekaj brskanja po spletu.

Obstaja namreč na stotine najrazličnejših diet, ki obljubljajo hitro izgubo odvečne telesne teže, kot tudi vadb, ki bodo poskrbele za to, da bo vaše telo naravnost sanjsko in pripravljeno za na plažo. Ampak kako zares shujšati doma?

1. Uredite svojo prehrano

Najprej boste morali poskrbeti za red v kuhinji, hladilniku in pri tistih rečeh, ki jih dajete vase. Zlat nasvet je, da je potrebno v manjših količinah jesti vsaj petkrat na dan. Vsak dan pojejte vsaj dva kosa sadja ali zelenjave. Govorimo o enem jabolku, banani, hruški, skledi solate in podobno.

Sadje v prehrani
Na dan pojejte vsaj dva kosa sadja in dva kosa zelenjave.

Bodite pozorni, da v telo ne vnašate več kalorij, kot jih porabite. Podatek o tem, koliko kalorij vsebuje posamezno živilo, boste z lahkoto našli na spletu. Enostavno seštejte in nato primerjajte s priporočenim vnosom kalorij glede na vaš spol, starost, višino in dnevno aktivnost.

2. Uredite čas prehranjevanja

V veliko pomoč vam bo, če si boste uredili čas prehranjevanja. Jesti takrat, ko se vam zdi, da imate pač čas, ni prava izbira. Zjutraj nikakor ne preskočite zajtrka. Ta je še kako potreben, da boste prišli do zadostne količine energije za vse tisto, kar vas čaka v naslednjih urah.

Za malico si privoščite kakšno sadje ali solato. Kosilo naj bo raznovrstno in ne preobilno. Raje si popoldne privoščite še kakšen manjši prigrizek. Oreščki so idealni za hitro potešitev lakote. Večerja naj bo lahka, izognite se kruhu, testeninam in krompirju.

3. Ne pozabite na vadbo

Ljudje smo skozi dan različno fizično aktivni. Nekateri že med službo zadostijo priporočenim fizičnim aktivnostim, drugi sede v pisarni bolj težko. Prav zato je potrebno s to mislijo organizirati svojo vadbo. Še najbolje je, če je način vadbe takšen, da nam je v veselje. Morda tek, kolesarjenje, dvigovanje uteži ali kaj podobnega.

V nasprotnem primeru ostane vadba doma, ki je prav tako lahko zadovoljiva, če ima človek dovolj karakterja in samokontrole, da jo izvaja. Lahko si pomagate z utežmi ali pa pri vajah uporabite težo lastnega telesa. Sklece, počepi, dvigovanje na drogu. Glejte na to, da boste z vadbo pokurili preostale zaužite kalorije, katerih skozi dan niste mogli.

4. Ne pozabite na vodo

Uživanje zadostnih količin tekočine (najbolje vode) je ključnega pomena, ko govorimo o izgubi odvečnih kilogramov in zdravju ter splošnem počutju nasploh. Človek naj bi na dan zaužil približno 3 litre tekočine, a pozor na nekaj dodatnih podrobnosti.

Tekočino zaužijete tudi s hrano. To je lahko juha, sadje ali zelenjava. V vseh naštetih je velik del tekočine. Zelo pomembno je, da se zavedate tudi tega, koliko tekočine vaše telo sploh potrebuje. Če ste fizično bolj aktivni, se morda pričenjate ukvarjati še z vadbo, potem bo potreba po tekočini večja kot sicer.

5. Stran s sladkorjem in alkoholom

Vaša velika sovražnika, ko se borite proti odvečnim kilogramom, sta tudi sladkor in alkohol. Izognite se obema. Če težko pijete samo vodo, si skuhajte in ohladite čaj, ki ga lahko osladite z medom in dodate nekaj limoninega soka. Za izvrsten ledeni čaj boste potrebovali samo še listek ali dva mete in nekaj kock ledu.

Če boste pridno upoštevali vseh 5 nasvetov za hujšanje, ste lahko prepričani, da bodo odvečni kilogrami kmalu začeli izginjati. Le pogumno in vztrajno!